1. Nem ér rá napközben a futárra várni?
Rugalmas szállítási módjaink, az Ön igényeihez igazodva.
Kérje Magic wand-ját arra a postára, ahol Önnek a legjobb, amelyik a legközelebb van!
Részletek:
1. Hagyományos átvétel: A Magyar Posta házhoz viszi a csomagod.
2. Új rugalmas átvétel: Ön megy el személyesen a magic wand-jáért, az Önhöz legközelebbi Posta Pontra,
vagy MOL Pontra, amikor ideje engedi.
2-es pontban leírt átvétel előnyei: "Nem kell várnia a szállítót"
10 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, a posta hivatalban amikor éppen arra jár vagy a MOL kúton akár kora reggel illetve éjszaka is,
Értesítő nem a postaládájába érkezik. Sms-ben vagy az e-mailben kap egy csomagszámot, mellyel átveheti a Magic Wand-ját.
Rendelése leadása közben válassza ezt: Az ÁTVÉTELI PONTON veszem át!
Érdeklődni a csomagokkal kapcsolatban:
Telefonszám: 06-40/31-32-33
Email: customer.service@posta.hu
A küldemény sorsa nyomon követhető a www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon, a csomagazonosító első 13 karakterének beírásával.
Az erre szolgáló mező a lap alján, görgetés után, Kísérőokirat-szám néven érhető el.
2. A szállítás költsége tartalmazza:
- Garantált másnapi érkezés a csomag feladását követő munkanapon,
- Sms-ben történő értesítés, az Ön telefonjára a szállítás napján,
- 2 egymást követő munkanapon kiszállítják, ha nem érik el Önt,
- 10 munkanapig őrzik (ha Ön elutazik, a csomagja még mindig ott várja),
- Az MPL futár mobilon hívja, amennyiben nem találja Önt, vagy a címet,
- Akár szombati kiszállítás* (érdeklődjön telefonon a részletek miatt),
- Ügyfélszolgálat a pontos és gyors csomagkézbesítéshez
(+3630 770 7777)
3. Mikor adjuk fel a csomagját?
Vásárlóink által leadott rendeléseket 95%-ban 1 munkanap alatt teljesítjük.
Fontos
- A megrendelés napján, rövid időn belül tájékoztatjuk e-mailen a szállítás napjáról,
+ Értesítést kap e-mailen Tőlünk, a csomag érkezését megelőző nap,
+ Értesíti Önt az MPL sms-ben a szállítás napján,
- A szállítás napján a kiszállítás címén már nem tudunk módosítani.
- A csomag várható érkezése a feladást követő munkanap.
Kivételes esetekben a szállítási idő kitolódhat.
4. Mi van, ha üres a csomag?
Habár ilyen még nem fordult elő az elmúlt években, de...
A csomag átvétele előtt győződjön meg a papírdoboz ragasztás épségéről,
probléma esetén jelezzen az MPL futárnak!
A küldemény tartalmát a kifizetés után tudja átnézni, hogy mindent rendben talált-e.
Nem megfelelő tartalom (helytelen küldés, stb.) esetén, keressen minket!
Mindenben segíteni fogunk.
5. Mi van akkor, ha nem tudja átvenni a csomagot?
A szállítás sikertelen kézbesítése esetén, a Magyar Posta - MPL kollégája értesítőt hagy a levélszekrényben.
Az értesítőn szerepel az Ön küldeményének azonosítója, és az átvétel helye. (postahivatal neve, címe)
Nem megfelelő értesítő (elmosódott, olvashatatlan) esetén hívjon minket, azonnal segítünk!
6. A szállítás költsége, azaz mennyibe kerül a fenti szolgáltatás?
Csomagfeladási díjaink EGYSÉGESEK, az ország minden pontjára 2000 ft.
Express szállítás az ország bármely pontjára, amit ma feladunk, holnap Önnél van!